Klasean dagoen giroa ez da oso aproposa, zarata gehiegi dago eta oihartzuna oso handia da. Irakasleak ikus-entzumenezko baliabide teknologikoak erabili izan ditu, animalien modura tratatu gaitu berriz, arrazoi guztiarekin. Badirudi, animaliekin erabiltzen den metodologia bera balio zaigula isilik eta arretaz egoteko. Lehendabiziko egunean bezala musika ipini digu klasean ea lasaitzen garen eta isiltasuna mantentzen dugun behar denean. Teknika egokia iruditzen zaigu, batez ere gure moduko taldeekin erabiltzeko. Begiak itxita eta musika ipiniaz ariketa lantzera aritu gara. Helburua, norberaren ikaskuntza errezistentziak detektatzea eta horiei aurre egiteko potentziatu behar ditugun balio bat zehaztu dugu. Musika ez zen ondo entzuten, lehen aipatu dudan moduan oso gela zaratatsua garelako.
Ariketa bukatu bezain pronto, gure lanari egin diogu, ez daukagu oso argi nola egingo dugun aurkezpena, baita ere ez dugu argi eskatzen duena irakaslea, baina, pixkanaka sakontzen ari gara gure gaian eta aurrera egiten gabiltza.
No hay comentarios:
Publicar un comentario